Ing. Pavel Kuchař, Ph.D.

Fotografie zaměstnance
Kontaktní údaje

 

Katedra ekonom. a manažerských studií

Filozofická fakulta

Odborný asistent

Pavel Kuchař získal doktorát na Univerzitě v Turíně a inženýrský titul z Vysoké školy ekonomické v Praze. Působil na King’s College London, na Univerzitě v Bristolu, na Národní autonomní univerzitě v Mexiku a na Xi’an Jiaotong-Liverpool University v Číně. Jeho výzkum se zaměřuje na roli institucionálních infrastruktur ve formování a fungování trhů, se zájmem o teorie podnikání, ekonomii institucí a dějiny ekonomického myšlení. Publikoval v odborných časopisech, mezi jinými v Public Choice, Journal of Evolutionary Economics nebo Research in the History of Economic Thought and Methodology a je spolueditorem knihy "Governing Markets as Knowledge Commons" (Cambridge University Press, 2021).

Funkce a členství v akademických a dalších orgánech UP i mimo ni:

Vědecká společnost

  • World Interdisciplinary Network for Institutional Research (WINIR) (člen, 2015–)

Jiné komise a orgány

  • Fellow of Higher Education Academy (Velká Británie) (člen, 2020–)

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin
Economics: Selected Topics 2 KAE/STE2 LS Se 2

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)